6/09/2016

Stylish moms of Bratislava: Zuzana

 Zuzka (33), mom of Niko (4)

When skater girl meets vintage boho woman, you get the fun, eclectic mom and her adorable partner in crime, Niko. Zuzka is also the founder and blogger behind the truthfully "I have nothing to wear" named web Nemám čo na seba, where she sells original and vintage pieces and blogs about fashion. It was so much fun to shoot these two together, thank you!

Keď sa skejterské dievča stretne s bohémskou milovníčkou vintage módy, výsledom je energická, eklektická mama. A jej podarený parťák Niko. Zuzka tiež založila stránku Nemám čo na seba, kde predáva pôvodné a vintage kúsky a bloguje o móde. S týmito dvomi bolo fotenie zábava, ďakujem!



1. How did motherhood change your wardrobe?
A lot, since because of it (and actually thanks to it) I don't have time to wonder around shop, so I buy only pieces I really want and need. I have learned to pick quality materials that withstand all the traps of children. Before that I felt I needed to have something different on every day, now I am fine with a few favorite pieces, or I just adjust some old pieces with scissors. Most importantly, please no shopping malls, that kills me. I go to thrift shops from time to time, the best ones are at my mom's in Martin, or I get something tailored, which is a lot of fun too. And I have almost completely stopped wearing accessories, mainly earrings. What hasn't changed though is to have a ball from time to time and get dressed up just for myself and the joy of it.

1. Ako ovplyvnilo materstvo tvoj šatník?
Veľmi, pretože kvôli tomu (a chvalabohu zároveň), že už nemám čas vymetať obchody, kupujem len veci, ktoré naozaj chcem a potrebujem. Naučila som sa vyberať si kvalitné materiály, ktoré odolajú všetkým detským nástrahám. Predtým som mala pocit, že musím mať na sebe každý deň niečo iné, a teraz si úplne v pohode vystačím s pár obľúbenými kúskami, prípadne doma s nožnicami strihám staré veci. Hlavne žiadna návšteva shopping centra, to ma úplne zabíja. Stačí mi raz za čas zájsť si do sekáča, tie najlepšie sú u mojej mamy v Martine, alebo si dám niečo ušiť u krajčírky, to ma tiež dosť baví. A takmer úplne som prestala nosiť doplnky, hlavne náušnice. Čo mi však ostalo, je chuť občas sa len tak vyštafírovať sama pre seba a urobiť si radosť.


What's your advice/secret tip for other moms?
Well, because there is basically no time for anything, even less time for make-up, so good skincare for sure. I am obsessed with the natural skincare brand Elysson that is hand-made by a nice lady in Žilina. And I thing every mom should get a pair of good Converse sneakers or other good quality shoes, I have been in love with Bronx shoes for some time now. And because having fun is important too, when I need to switch off for a moment, I click on Manrepeller. My tips for online kids shops are KaiKai and LoowFAT KIDS, but the truth is we kind of recycle everything we get from friends. Now I only need good nerves with all the dirty and ripped sweats from the playground. So actually good nerves and having a perspective are my closing tips.

Nejaká nevyhnutnosť/tajný tip pre iné mamy?
Keďže vlastne nie je čas na nič, a už vôbec nie na make-up, tak určite dobrá kozmetika. Celkom som prepadla prírodnej kozmetika Elysson, ktorú ručne vyrába jedna zlatá pani zo Žiliny. A myslím, že každá mama by si mala zaobstarať pár dobrých Conversiek, respektíve kvalitné topánky, ja si už dlhšie ulietavam na Bronx shoes. A pretože dobrá nálada je dôležitá tiež, keď sa potrebujem na chvíľu odreagovať, tak klikám na Manrepeller. Moje tipy na detské obchodíky online sú určite KaiKai a LoowFAT KIDS, aj keď my sme tak nejak všetko zrecyklovali po kamošoch a teraz to chce už len pevné nervy pri všetkých tých deravých a špinavých teplákoch z ihriska. Takže tie pevné nervy a nadhľad sú vlastne môj tip na záver.



What's your inspiration?
I love art, fashion, design, music, so when that rare moment of peace comes, I just flip through magazines, put on records or we watch old school movies and music videos - the 80's and 90's are the best. And I get totally inspired all the time when we travel. You just arrive in a different city or country and you feel that total freedom in the air.

Kde nachádzaš inšpiráciu?
Mám veľmi rada umenie, módu, dizajn a hudbu, čiže, keď príde tá vzácna chvíľka kľudu, tak si len listujem stránky časopisov, počúvam platne alebo pozeráme staré oldskuul filmy a klipy - 80's a 90's sú naj. A úplne najviac sa inšpirujem vždy, keď niekam vycestujeme a prídeš zrazu do iného mesta alebo krajiny a cítiš tú úplnú voľnosť vo vzduchu.

Zuzka is wearing: vintage jeans, top and bag, Brigada sunnies, Bronx shoes. Niko is wearing: gifted T-shirt, GAP shorts, Nike sneakers and a dinosaur mask hand-made by dad.

3 comments:

  1. Marika, prave som odpadol :D Pamatam si Zuzku z cias ked som robil v lekarni na Trnavskom Myte a Niko bol vtedy iba brusko :D Toto mi spravilo velky usmev :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marcel, tak to mam radost! Caro malej Bratislavy :-)

      Delete
  2. lovely top and you looks awesome.

    ReplyDelete