7/10/2015

Baby bump session with Katta


I warned you, there are more personal posts coming your way, haha... Like these pictures taken on film, by Katta, who also photographed our wedding. 
When she suggested taking a few pictures, I was hesitant. I never felt very keen on having pregnancy pictures taken (probably because I have seen a few too many.... just plain strange ones or too personal ones). But Katta has a new Contax camera (and I wanted to see it) and great taste so I trusted her.

Varovala som vás, že príde ešte niečo osobnejšie, ha... Ako tieto fotky fotené na film, od skvelej Katty, ktorá nám fotila aj svadbu.
Keď navrhla, aby sme spravili pár fotiek, váhala som, nikdy som asi nemala pocit, že tehotenské fotky sú to, čo chcem mať (alebo som len možno videla príliš veľa.... no čudných fotiek alebo príliš osobných). Ale Katta ma nový Contax (a ten som chcela vidieť) dobrý vkus, a tak som jej dôverovala.


I totally enjoyed the whole pregnancy phase, it is a whole new world (!), with a few fashion and lifestyle challenges (more about them in the next post). Right now I am going through the final "nesting" phase, adjusting our apartment and bedroom to little M's arrival, which I love. Every reason to re-organize, move furniture and decorate is a welcomed one.

Celé tehotenstvo ma vlastne veľmi bavilo, je to síce úúúplne nový svet (haló!), so zábavnými módnymi a životno-štýlovými výzvami (viac o nich v ďalšom článku). V tejto chvíli prechádzam finálnou "hniezdiacou" fázou (tak volá, fakt), prispôsobením nášho bytu a spálne na príchod malej M. A každý dôvod na prečistenie bytu, presúvanie nábytku, doplnkov, a dekorovanie je vítaný.




Sometimes Okay, actually, all the times, it looks like I am carrying a medium sized disco ball around. And I suspect it is going to be a party once little M comes to our life!

Niekedy Ok, vlastne úplne vždy, to vyzerá, akoby som so sebou nosila disko guľu stredných rozmerov. Zrejme ako predznamenanie toho, že to bude riadny žúr, keď malá M príde medzi nás.

14 comments:

  1. The most beautiful one :)

    ReplyDelete
  2. Krásna! Nádherná! Toto obdobie je tak čarovné! Rok dozadu som sa tiež hniezdila :) O chvilu má drobec rok a každý deň sa s úžasom pýtam, kde je to drobátko, čo prišlo na svet :) želám len to najlepšie nielen k pôrodu, ale aj k tej nakrajšej životnej zmene, ked 2 už navždy bude 3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, dakujem krasne, uz sa na nu tesime! :-)

      Delete
  3. Aké milé, "hebké" fotky. Tiež sa mi viac páči takáto prirodzenejšia atmosféra na zvečnovanie týchto chvíľ.

    (a tá postieľka pre malú diskoguľu!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujeme, to vďaka Katte! :-) Ta postielka bola jasna volba, Dani to proste s dizajnom a funkcionalitou vedia

      Delete
  4. Naozaj pekné fotky, vkusné, také normálne :)
    Mne sa tiež veľmi nepozdávajú všetky tie obnažené tehotenské gýčovky. Tým ale nemyslím, že obnažené sa tiež nedajú vkusne spraviť.
    A musím povedať, že tieto osobnejšie posty mám fakt rada :)
    K

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Kat, dakujem, zrejme tych osobnejsich pribudne :-)

      Delete
  5. milá marika,

    odkial je ta krasna mala postielka, prosim?

    kam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. milá Kam., prepáč, až teraz som si všimla koment. Je to Stokke postielka, a my ju mame z druhej ruky od kamaratov... M

      Delete