2/23/2013

Prêt-à-click


I wanted to try this petrol-green-kind-of colour in our interior, so when I found this jug at MaMaison in Prague, I grabbed it and I love it. It's probably just the first piece of this colour :-)
Túto zvláštnu petrolojovo-modro-zelenú farbu som už chcela dávno skúsiť prepašovať do nášho interiéru, takže keď som v pražskom MaMaison narazila na džbán v tej farbe, brala som ho a s farbou som happy, niečo v nej zrejme ešte pribudne :-)

1. After last week's post from Nina's living with style, I got a link to this wonderful blog covering the living spaces of female artists.
Po minulotýždňovom poste z Nininho bývania, som dostala tip na inšpiratívny blog o bývaní umelkýň z rôznych oblastí, tu aha.

2. These cute Slovak-made retro kid's tights so remind me of my childhood!
Tieto milé retro detské pančušky slovenskej výroby ma zakaždým prenesú do detstva!

3. A little fresh-up of kitchen accessories and a cool use of the black chalkboard colour on this petite food blog. Have a chilled Sunday!
Malý refresh kuchynských doplnkov a parádne využitie tabuľovej farby nájdete na tomto malom food blogu. Peknú nedeľu!

7 comments:

  1. ten džbán je krásny<3 a blog o bývaní som hneď odfollowla!:) presne niečo také som hľadala!::) <3
    http://eefjedeconinck.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Ten dzban nema chybu, aj ja som minule na blsaku v Krakowe na nieco podobne nadabila. Ten tvoj ma dostal aj s kvetmi, lisianthusy, ci ako sa presne pisu :) Najoblubenejsie kvety! :) xxx

    salmonreindeertalks.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. jej velmi dobre tie pribytky umelkyn :) ja velmi rada "stalkujem" ako druhi byvaju ^-^ inspiring!

    ReplyDelete
  4. farba je úžasná a kvety tiež... nie je nič krajšie ako ozdobiť si príbytok jemnosťou a krásou kvetov :)

    http://camomille-sign.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  5. Krásny džbán :) A skvelé tipy na blogy ;)

    Giveaway

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Tiez sme hladali nieco v tejto farbe k bielemu ;)

    ReplyDelete