4/23/2012

Vintage streetstyle, round 3: Sister hats


Photo sent by Karin H.: "Today I found this beautiful picture at my grandma's. On it is my grand mother and her sister, when they were about 20. The picture was taken in 1919 in Komárno, The hats on the picture were made by my great grandfather. Unfortunately I didn't know my grandma, but I think she had great taste. It just feels so sad that in these times, everyday elegance is important to only a few people."

Fotku poslala Karin H.: "Dnes som našla túto krásnu fotku u starej mamy. Je na nej moja babička a jej sestra, keď mali okolo 20, fotené v roku 1919 v Komárne. Klobúky na fotke vyrobil môj pradedko. Bohužiaľ som nemala možnosť zoznámiť sa s mojou babičkou, ale myslím si, že mala nádherný vkus. Niekedy som veľmi smutná, že dnes tá elegancia kažodenná je dôležitá len pre málo ľudí."

9 comments:

  1. Dedka s takými šikovnými ručičkami by som veru chcela! Krásne klobúky. Ach ach

    ReplyDelete
  2. uplne vsetko na tejto fotke je uzasne! :)

    ReplyDelete
  3. tieto dámy sú krásne. aj fotka.

    ReplyDelete
  4. vau tak tato fotka je skvost:)

    ReplyDelete
  5. Jen si ochejte a achejte, ale je mi jasné, jak byste reagovaly na to, být celý den sešněrovaná v korsetu, nosit vyztužené límce (takže stále chodíte, sedíte a držíte se zpříma), ... :D

    ReplyDelete