2/08/2012

Vintage streetstyle, round 3: Man and his dog


I just love pictures with stories! This one sent by Zuzana H.: "On the picture is my great grandfather, posing with his dog in an amazing suit with a bow tie (don't forget the stylish dotted handkerchief peaking out of his pocket :-) The picture was taken around 1923 in Rimavská Sobota, where he worked as a dental technician. His name was Schedelbauer, but no one from the family remembers his first name. The reason for that is simple, he divorced my great grandmother when my grandmother was still an infant. So there was no happy ending. There is even a story going around in the family that after he re-married, he mysteriously disappeared, for which his second wife is to be blamed, who is said to have poisoned him, because of his wealth which was pretty substantial for that time."

Fotky s príbehmi sú najviac! Túto poslal Zuzana H.: "Na fotke je môj pradedko, ktorý pózuje so svojim verným psíkom v neskutočne skvelom saku s motýlikom (a netreba zabudnúť aj na tu štýlovú bodkovanú vreckovku, ktorá mu trčí z náprsného vrecka :-) Fotka je približne z roku 1923 a bola fotená v Rimavskej Sobote, kde pracoval ako zubný technik. Volal sa Schedelbauer, ale krstné meno si žiaľ už nikto z rodiny nepamätá. Dôvod je jednoduchý, rozviedol sa totiž z mojou prababkou ešte keď bola moja stará mama malá. Takže žiadny happy end sa nekonal. V rodine sa dokonca traduje historka, že potom, ako sa druhý raz oženil, záhadne zmizol. Pripisuje sa to jeho druhej žene, ktorá ho ževraj otrávila, samozrejme kvôli majetku, ktorý bol na tú dobu značne veľký."

6 comments:

  1. ten psík ma zlomil!!
    stále naťahujem ruku, že ho pohladkám..
    zaujímalo by ma viac jeho meno, ako pradedkove
    (sorry, pradedko)
    enrú

    ReplyDelete
  2. neviem ci je fascinujucejsi ten pribeh alebo samotna fotka! chcela by som casostroj a vysledovat ich pribeh :)
    a ten psik je uplny aristokrat <3

    ReplyDelete
  3. ten pes je neskutočný, wau :) ten mi pripadá akoby by bol aj spred pár storočí..

    ReplyDelete
  4. ten pán je moc pekne oblečený, a prvé čo ma napadlo pri pohľhade na fotku že "aké má smutné oči". ten pán :-)

    ReplyDelete
  5. enrú: chudák pradedko...

    mishka, Moni: psik je naozaj neskutocny :-)

    ReplyDelete