1/24/2012

1 shirt, 13 women: Cina


The lovely, soft spoken Cina and her shirt worn as a skirt. Cina was also one of the women I photographed in London, here to be exact (if you happen to drop by, say Hello to her!). I was really excited about photographing her for two reasons: one, if you would force me to name 5 people in Bratislava I know and consider naturally stylish, she would fit right there, right along with... oh, that's another story :-) And two: I just recently realized that the first time I met Cina was about a year and a half ago, randomly on the street, here, and loved her style immediately. Just as Sju, she didn't have a lot of time to play and prepare her version of the shirt, I think she was doing it by instinct. Apparently, there is something as a style instinct, no, I correct myself, there has to be such thing... and if there is I think Cina here is a beautiful example of it... now only if one could learn it/mimick it/get hit by it... oh well... :-)  Enjoy your Tuesday!

Jemná, milá Cina a jej košeľa vo funkcii sukne. Cina bola druhá žena, ktorú som fotila v Londýne, na tomto mieste, tu presne (ak náhodou pojdete okolo, zamávajte!). Na fotenie som sa tešila hneď z dvoch hlavných dôvodov: poprvé, ak by ste ma donútili na jednej ruke zrátať prirodzene štýlových ľudí, ktorých v Bratislave poznám, áno, presne by tam bola, hneď vedľa... ááále, to je iná story :-) A podruhé, nedávno som si uvedomila, že prvýkrát som ju vlastne stretla asi pred rokom a pol náhodne na ulici, tu aha. Rovnako ako Sju, ani Cina nemala veľa času na rozmýšľanie čo s košeľou a konala inštinktívne. Mám pocit, že existuje niečo ako módny a štýlový inštinkt, nie, beriem späť, odvolávam, opravujem... určite niečo také existuje a Cina je toho krásnym príkladom... už len keby sa to dalo naučiť/odkukať/nakaziť sa... chjo :-) Krásny utorok prajem!








17 comments:

  1. Krasne fotky, jemne, pokojne, dokonale...a ta masla, moze byt! Veru som minule v H&M obzerala tie kosele, len som sa nevedela rozhodnut, ktora biela kosela je ta prava :-)

    ReplyDelete
  2. veľmi pekné zvlášť s tým pulóvrom( alebo čo to je na predposlednej ) ! aaa fotky mňama

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  3. dobre vidim - tetovanie na ruke? :)
    inak skvele nausnice!

    ReplyDelete
  4. Krasne fotky. Napad tiez dobry, ale s tym topom uplne odflaknuta exekucia. Predstavila by som si k tomu skor nejaku elegantnu ciernu koselu z rovnakeho materialu. Takto to je akoby si odskocila od sporaka... :-) Sorry to be critical.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. ved ona si aj odskocila od sporaka

      Delete
    3. it's okay to be critical :-) predsa. toto je ale velmi subjektivny sport, takze tisic ludi, tisic chuti.... pre mna je to nadherne riesenie v tom, ze ja mam radsej protiklady ako matchy-matchy... :-)

      Delete
  5. krásný, mílý, jemný. a krásná, milá, jemná :)

    ReplyDelete
  6. veľmi sympatická a navyše ako sa hovorí, má v sebe takú tú špeciálnu éterickosť :)

    ReplyDelete
  7. super to vymyslela :) aj náušnice a hodinky sa mi páčia ;)

    ReplyDelete
  8. krasny, pusobi to hrozne ciste. zajimalo by me, odkud ma nausnice!

    ReplyDelete
  9. zajimave :) libi!

    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. vypadá to zajímavě)) a ty fotky sou úžasný)

    ReplyDelete
  11. Chris: dobre vidis, dobre :-)

    Teruna: spytam sa, ale mam pocit, ze od nejakeho mladeho dizajnera...

    ReplyDelete
  12. skvělé! Miluju fotky od okna :)

    ReplyDelete