7/11/2011

Summer festival basics, Pohoda festival style

 


All right, happy festival people, now back to reality :-) First off I would like to say sorry for a little inconsistent posting in the last two weeks, my time management skills have gone off to holiday. Thinking about it, they weren't any good anyway.... So thanks for being patient!

And now to a great example of festival basics done in a stylish way - cut off shorts, basic T, canvas bag, hint of colour and a wrapped head-scarf that I love at the moment (my guy calls it cleaning lady chic, tssss... he knows nothing about cleaning ladies, obviously.)
Speaking of festival basics, apart from my time management skills, my phone has parted ways with me at the festival, or rather I have abandoned it... Anyway, if you want to enjoy a festival just as it comes, undisturbed by planned meetings, don't forget to drop your phone into your drink on your very first night, very refreshing! Have a wonderful week, dears!


Haló, festivalovo-pohodoví ľudia, späť do reality :-) Na úvod malé ospravedlnenie za nekonzistentné posty za posledné dva týždne, moje schopnosti časového menežmentu zlyhávajú pod náporom tepla, práce a iných okolností a asi ma opustili úplne. Úprimne, aj tak za veľa nestáli.... Tak vďaka za vašu trpezlivosť!

A aha, tu pekná ukážka základnej festivalovej výzbroje s vkusom: šortky, jednoduché tričko, plátená taška, troška farbičiek a šatka na hlave, ktorá ma momentálne veľmi baví (môj chlap to nazýva upratovačský šik, ts...)
A keď sme pri základnej festivalovej výzbroji, okrem mojich menežérskych schopností ma na festivale opustil aj môj telefón, teda skôr ja jeho asi... Každopádne, ak si chcete užiť festival naozaj spontánne, bez plánovaní a stretávaní, nezabudnite hneď prvý večer svoj telefón utopiť vo svojom drinku, je to veľmi osviežujúce! Krásny týždeň vám prajem!

13 comments:

  1. Jednoduché a dokonalé!

    ReplyDelete
  2. ano, neplanovat a nechat ludi, nech ta stretnu ;))) rada som ta videla.

    ReplyDelete
  3. Joo, tak můj muž tento styl nazývá úplně stejně :) A občas opravdu není nad jednoduchost-v té je krása! ;)

    ReplyDelete
  4. i můj muž ho nazývá stejně.. asi všichni muži, přitom nám ženám se to tak líbí..=) no ne?!

    ReplyDelete
  5. peti: same here :-)

    bohemian life a Iva: pekne. ale aspon ma tesi, ze nie som v tom sama :-)

    ReplyDelete
  6. uuu, toto ma bavi! aj ked, ja asi nikdy nepridem na to, ako tie satky mozu drzat na hlave dlho :D

    ReplyDelete
  7. tuto holku som si tam asi 2x vsimla aj ja :] asi najcool z toho co tam bolo, mas dobre oko

    ReplyDelete
  8. becca: ja to prave skusam, ide to! :-)

    bubbles: pri 30 000 ludoch skor stastie, ha! ale dakujem! :-D

    ReplyDelete
  9. tato ma niečim očarila, šatka na ruke na hlave, do toho už iba jednoduché tričko s jemnou farbou!

    ReplyDelete
  10. Tambin, debes incorporar en tu dieta los alimentos de todos los grupos de
    alimentos, y nica forma de perder peso eficazmente y mantener
    un peso saludable es comer de forma saludable y hacer ejercicio
    constantemente! como bajar de peso rapido De los muchos artculos que usted puede comprar para ayudarle
    a perder peso y seguir una dieta en particular, las hierbas

    El dicho: Despus de una dieta de salvado de bajo contenido en azcar eliminar una gran cantidad de
    azcar que se aade normalmente en los embasados. Adems,
    asegrate de utilizar leche desnatada.. Bajar De Peso En la mayora de
    los casos, no tendras la capacidad de utilizar todos assuntos sero de seu interesse, como fort max,
    dieta fort max, dietas e emagrecimento rpido.
    My web page - como bajar de peso rapido

    ReplyDelete