5/17/2011

Shirt dress, Ostrava streetstyle



Yes, I had a quick work trip to Ostrava, and yes, this lady is from there :-) And I was soo happy she agreed to be shot while in a hurry. Even if it was a quick encounter, I clearly remembered her colour palette and the Max Mara shirt dress. The shirt dress trend was one of my favorites last summer, I might just pick it up again where I left off. But today's main lesson is: know your colours and shapes, kids! :-)

Áno, bola som na krátkom pracovnom výjazde v Ostrave a áno, táto dáma je odtiaľ. A ja som bola veľmi rada, že  súhlasila s fotkou, aj keď sa ponáhľala. Aj pri tak krátkom stretnutí som si výrazne zapamätala farebný mix a košeľové šaty Max Mara. Košeľové šaty boli jedným z mojich obľúbených trendov už minulé leto, asi sa k nim občas s radosťou vrátim. Poučenie dnešného postu: poznajte svoju paletu farieb a tvarov, decká! :-)

11 comments:

  1. Tak tato dáma má velmi dobrý vkus! :)

    ReplyDelete
  2. paní je teda převelice šik!

    ReplyDelete
  3. Prečo tu my také dámy nemáme ! :P

    (prebieha giveaway)

    ReplyDelete
  4. Styl, připomíná mi to trochu takový ty sustakovy overaly z osmdesatejch let (S trochou fantazie)! Je to krásný.

    ReplyDelete
  5. jé, to je Kuří rynek, krásná lady .-) škoda, žes mě náhodou nepotkala, to by mi bylo ctí!

    ReplyDelete
  6. Jak je týden dlouhý, opravdovou dámu tady nepotkám. Ty přijedeš na dva dny a vždy nějakou ulovíš!

    ReplyDelete
  7. cajova: su podla mna, len ich treba hladat, hladat, hladat... alebo mat stastie :-))))

    Bara: :-) troska ano, len v sofistikovanejsom vydani

    Natal: mnooo, hadam nabuduce ;-)

    Linda: prepac :-D asi ich pritahujem.... :-)

    ReplyDelete
  8. Táto žena ma dostala! Pri takýchto si poviem, že takto chcem vyzerať, keď budem staršia! :)

    ReplyDelete
  9. jednoducho: šik! a tá taška!!!!!! SUPER :o)

    ReplyDelete