3/29/2011

Vintage streetstyle, post 20: Oliver's grandparents


Photos sent by Oliver K.: "I took your competition as a good reason to go through the piles of photos at my grandma's. I love my grandma the most in this whole world and not only because she makes the best chocolate cake ever, but she's also always so well dressed. My grandma's name is Jelenka, she was born in Lučenec into a family of an evangelistic parson. With my grandpa they met at the university in Prešov. Theirs was a big love, both were beautiful, grandpa a well known great dancer, grandma a real beauty. After their wedding, when my dad was born, my granddad left for two years to work in Iraq. However, this didn't separate them, they're still very much together :-)"
Photo 1: On a holiday in Croatia, 1964.
Photo 2: In Prešov, after graduating from university, 1962.

Fotky poslal Oliver K.: "Keď som sa dočítal o tvojej súťaži, potešil som sa, ze konečne budem mať dôvod prehrabať sa v haldách neusporiadaných fotiek u mojej babky. Moju babku ľúbim najviac na svete, a nielen preto, že robí tú najlepšiu čokoládovú tortu na svete, ale je aj vždy perfektne oblečená. Moja babka sa vola Jelenka, a narodila sa v Lučenci ako dcéra evanjelického farára. S mojím starým otcom sa spoznali na vysokej škole v Prešove. Bola to veľká láska, obaja boli krásni, dedko známy veľký tanečník a babka veľká krásavica. Po svadbe, keď sa narodil môj otec, šiel dedko pracovat do Iraku, kde bol dva roky. Ale ani táto veľká diaľka ich nerozdelila, a ešte sú stále spolu :-)"
Foto 1: Na dovolenke v Chorvátsku, 1964.
Foto 2: V Prešove, po ukončení vysokej školy, 1962.



7 comments:

  1. asi všetky staré mamy robia najlepšiu čokoládovú tortu na svete :D

    ReplyDelete
  2. ten popis je strašne pekný! :)

    ReplyDelete
  3. Vyzerajú ako nejaký francúzsky filmový pár z časov minulých. Moc sa mi páčia.

    ReplyDelete
  4. Natalia: :-)

    Kato: velmi ma bavia popisky a pribehy, ktore ludia pisu... radsej ich ani neprepisujem, iba citujem :-)

    Stella: ty podla mna musis vediet ako vyzeraju filmove pariky z francuzskych filmov, nehrala si v jednom? :-)

    ReplyDelete
  5. První fotka je krásně stylová, pohodová - oba v námořnickém (vzor na plavkách + pruhované tričko). Druhá fotka je taky skvělá, Oliverovi prarodiče jsou krásný pár :). Tereza

    ReplyDelete
  6. ale Oli, ty sa nezdáš :) keby som vedela aká poetická duša sa v tebe skrýva, chodím s tebou von častejšie :)
    superskí sú, musíš ma zoznámiť! :)

    ReplyDelete